begravelse-under-for-folkekirken-borgerlig-bisaettelse.jpg

Billigste klassiske begravelse i Viborg

Billigste begravelse i Viborg Kommune er ved Bedemand Per Rasmussen, hvor vi fokuserer på gennemsigtighed hele vejen.

Ønskes den billigst mulige begravelse eller bisættelse, men uden at gå på kompromis med kvalitet, så har vi sammensat et forløb på en absolut konkurrencedygtig pris for hhv. en begravelse eller en bisættelse i Viborg.

Priseksempel

Eksempel på billigste begravelse - priser inkl. moms.

Kiste 6.890,-
Kistepynt 700,-
Klargøring af kiste 795,-
Ilægning 1.875,-
Kørsel 1.590,-
Bedemandens honorar 2.690,-
I alt: 14.540,-

Se de udspecificerede poster her

Priserne er fastsat ud fra det beskrevne udgangspunkt ved priseksemplet (se øverst), og vi har INGEN betingelser skrevet med småt. Hos bedemand Per Rasmussen er betalingsbetingelsen netto kontant, ikke en nødvendighed.

Vi står inde for det vi leverer og vores arbejde er et tæt samarbejde med jer som pårørende. Vi varetager også meget gerne udlæg, dog mod det angivet administrationsgebyr hvis udlæggene overstiger 10.000 kr, men så skal I kun betale en samlet regning.

Venligst bemærk, at der kan søges begravelseshjælp på op til kr. 12.500 (2024). Læs mere om forudsætningerne under menuen begravelseshjælp.

Bedemanden varetager de nødvendige anmeldelser til myndighederne inkl. ansøgning om begravelseshjælp (informeres telefoniske til pårørende). Derudover, ved disse løsninger, varetager man som pårørende selv hele forløbet.

Huskeliste

I kan se her hvad man skal huske, som bl.a. er:

- Udfyldelse og indsendelse af diverse papirer til offentlige instanser, fagforeninger, forsikringer, pensionskasse mv.
- Kontakt til præst og kirkekontor for at fastlægge tid og sted for begravelsen.
- Beslutte/udtage gravsted.
- Lave aftale ang. gravsted og bestille gravning.
- Koordinerer forløbet med kirkekontor, præst, kirkegårdskontor/graver, sygehus/plejehjem, blomsterhandler, stenhugger, sted for sammenkomst mm.
- Herunder bl.a. at: Bestille blomster til kirkepyntning, kranse og dekorationer, evt. bestille eller lave salmehæfter, udforme og indrykke dødsannonce og takkeannonce, finde og bestille sted for mindesammenkomst og aftale indhold samt koordinerer afmelding af abonnementer, kontingenter, opsige lejemål m.m

Derudover kan der komme en opkrævning på krematorium og der kan komme opkrævning fra sygehus, kirkegården mv. Men disse ting dette gennemgår vi indledningsvis via telefonen.

Ønsker I at vi skal varetage flere af de praktiske ting vedr. begravelsen eller bisættelsen, så kan I se vores priser her.

Vi træffes altid på telefon, og ingen spørgsmål er ubetydelige: 86 62 01 96

Du må også meget gerne sende os en mail for mere information på: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

×