Resultat af
Kundetilfredsheds
måling 2016

1. Tilfredshed med arbejdet: Gennemsnitskarakter: 4,9

2. Tilfredshed med information & vejledning om priser: Gennemsnitskarakter: 4,9

3. Vil du/I anbefale bedemanden til andre?
Ja: 100% - Nej: Ingen

Det er udfra skalaen 1-5 hvor 5 er det bedste.

Læs vores udtalelser her.

  • Bedemand_Per_Rasmussen_Gravsten_gravsted-om-os.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg-begravelsesforretning-foredrag-om-dod.png
  • Bedemand_Per_Rasmussen-ved-dodsfald-rustvogn.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg-3.jpg
  • Bedemand_Per_Rasmussen-MC-Begravelser-Viborg.png
  • Bedemand_Per_Rasmussen_Koldingvej_195_8800_Viborg_indkorsel_om_os1.jpg
  • Bedemand-Viborg-Begravelse-Bisaettelse-En-forskel-Per-Rasmussen.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg-2.jpg

Tilfredshedsundersøgelse

Hos os er det vigtigt, at alle får en god behandling, føler sig tilfredse, og at vi er med til at gøre en forskel som bedemænd.

Derfor laver vi en tilfredshedsundersøgelse, og vi vil høre dig, om du vil svare på nedenstående spørgsmål.

På forhånd mange tak for din hjælp.

Med udgangspunkt i vores værdier: Værdighed, Respekt og Kvalitet, defineret i nedenstående:

Værdighed: Vi mener, at alle mennesker skal behandles med værdighed. Derfor planlægger vi naturligvis begravelser og bisættelser ud fra afdødes eller de pårørendes ønsker.

Respekt: Respekten for afdøde er en vigtig del af vores arbejde. F.eks. er vi altid flere om lægge den afdøde i kisten, det mener vi er mest respektfuldt.

Kvalitet: Kravet om kvalitet gennemsyrer alle aspekter i vores arbejde. Lige fra kvalitet af kiste til rustvogne til den vejledning vi yder.

4.) Vil vi sætte stor pris på at vide hvordan du oplevede vores handlinger i forbindelse med Afskedsstunden/Udsyngningen:
Anbefaling
Tidligere benyttet
Avis
Telefonbog
På nettet
Eller at du/I bedømmer os på Google+ ved at klikke HER.