Resultat af
Kundetilfredsheds
måling 2016

1. Tilfredshed med arbejdet: Gennemsnitskarakter: 4,9

2. Tilfredshed med information & vejledning om priser: Gennemsnitskarakter: 4,9

3. Vil du/I anbefale bedemanden til andre?
Ja: 100% - Nej: Ingen

Det er udfra skalaen 1-5 hvor 5 er det bedste.

Læs vores udtalelser her.

  • Bedemand_Per_Rasmussen-MC-Begravelser-Viborg.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg-begravelsesforretning-foredrag-om-dod.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg-2.jpg
  • Bedemand_Per_Rasmussen-ved-dodsfald-rustvogn.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg-3.jpg
  • Bedemand_Per_Rasmussen_Gravsten_gravsted-om-os.jpg
  • Bedemand-Viborg-Begravelse-Bisaettelse-En-forskel-Per-Rasmussen.jpg
  • Bedemand_Per_Rasmussen_Koldingvej_195_8800_Viborg_indkorsel_om_os1.jpg

Etik og kvalitet

Etik i højsædet

Som medlem af Danske Bedemænd følger vi en række nedskrevne etiske regler.

Reglerne indbefatter bl.a.:

  • En høj professionel bevidsthed baseret på loyalitet.
  • En oprigtig respekt for enhver religion.
  • En uopfordret orientering om omkostninger.
  • En omhyggelig overholdelse af lovgivningen.

Garanti for kvalitet

Vi er medlem af Danske Bedemænd, og overholder derfor foreningens etiske regler – dvs. sige, at du hos os bl.a. kan være sikker på en høj professionel bevidsthed baseret på loyalitet. Derudover er vi også medlem af Patio – et netværk der sikrer, at vi hele tiden udvikler vores kompetencer.