Resultat af
Kundetilfredsheds
måling 2016

1. Tilfredshed med arbejdet: Gennemsnitskarakter: 4,9

2. Tilfredshed med information & vejledning om priser: Gennemsnitskarakter: 4,9

3. Vil du/I anbefale bedemanden til andre?
Ja: 100% - Nej: Ingen

Det er udfra skalaen 1-5 hvor 5 er det bedste.

Læs vores udtalelser her.

  • Bedemand_Per_Rasmussen-MC-Begravelser-Viborg.jpg
  • Bedemand_Per_Rasmussen-ved-dodsfald-rustvogn.jpg
  • Bedemand-Viborg-Begravelse-Bisaettelse-En-forskel-Per-Rasmussen.jpg
  • Bedemand_Per_Rasmussen_Gravsten_gravsted-om-os.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg-2.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg-begravelsesforretning-foredrag-om-dod.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg-3.jpg
  • Bedemand_Per_Rasmussen_Koldingvej_195_8800_Viborg_indkorsel_om_os1.jpg

Udtalelser 2015

D. 28.12.2015
”Nå nøden er størst – Er hjælpen tæt på – Det hele meget professionel – Smerte bliver til håb – Bare en dejlig oplevelse – SÅDAN.”

D. 28.12.2015
”Når man pludselig bliver alene, er de jo sorg og tusinde af spørgsmål. Jeg var ikke utryg. Per Rasmussen har jeg brugt før, så alt skulle nok gå. Det gik som forventet. Så godt.” Benny Koldkur

D. 17.12.2015
"Man kan ikke finde en bedre behandling." Else

D. 16.12.2015
"Meget professionel og kompetent behandling med oprigtig medfølelse og respekt ydet af Evan Haislund." Venlig hilsen Ivan Boje

D. 07.12.2015
”Vi har været meget tilfredse med P. Rasmussen. Professionel – lydhør – og evnen til at forstå vore ønsker, og finde en løsning, som var god for os efterladte.” Kis

D. 04.12.2015
”Jeg syntes om alt der blev foretaget også hvor vi var i kapellet en ekstra gang”. Ellen

D. 04.12.2015
”Til Per Rasmussen! Tak for din måde at informere om de forskellige oplysninger, med hensyn til alt ved Holger´s begravelse. I sådan en situation har man virkelig brug for hjælp. Du gav dig rigtig god tid, tak for det.” Aase

D. 03.12.2015
”Jeg har kun grund til at være helt tilfreds med hele forløbet. Der er intet at udsætte. Jeg kan kun se tilbage til en helt igennem god dag”. Grethe

D. 03.12.2015
”Meget tilfreds det var rart at kunne tale med jer om vores følelser på en god måde”. Elly

D. 29.11.2015
”Vi har været så tilfredse med forløbet af min fars/mands begravelse lige fra det første møde på kontoret til kirken. Vi har følt, vi har fået en meget personlig og helt unik støtte, vejledning og hjælp af dig, Per. Tak - det har varmet midt i vores chok og sorg over Jørgens pludselige og uventede dødsfald. 
Trine Weber Kragh og Marianne Weber."

D. 25.11.2015
”Generelt har vi været meget tilfredse med Per Rasmussen under forløbet.
Det var første gang jeg har været med til at arrangere en begravelse/bisættelse.
Og jeg ønsker på ingen måde at det er noget der gentager sig ret mange gange.
Skulle jeg komme i situationen igen, er der dog et par ting jeg gerne ville have anderledes.
1. Jeg ville gerne tale mere økonomi under samtalen med bedemanden. Det koster rigtig mange penge, og jeg vil gerne rådgives om de ting jeg selv kan gøre, og dermed spare lidt på omkostningerne.
Jeg er helt klar over, at det kan være meget svært for bedemanden, at vurdere hvor meget de efterladte er i stand til at overskue.
2. Kaffebord/Sammenkomst:
Her valgte vi Kirkecenteret, fordi det var meget nærliggende, og jeg havde forventet, at det ville være til rimelige priser. Det har jeg bittert fortrudt.
100,- pr. Kuvert + 400,- for leje af salen.
Det var prisen for kaffe, boller, lagkage og småkager.
Vi havde bestilt til 60 personer, og fik at vide at der altid var nok til flere.
Der kom 72. Og der var hverken boller eller lagkage til mere end 60, men vi skal betale for 72, selv om vi flere gange gjorde xxx opmærksom på at fadene var tomme. Men hun havde ikke mere.
Men da jeg skulle bestille kaffebord havde jeg ikke lige tid til at undersøge alternativer. Det har jeg gjort efterfølgende. Og skulle jeg komme i situationen igen, bliver det i hvert fald ikke kirkecenteret jeg benytter. Derimod kan jeg anbefale Cafe Gudenåhuset eller Amstrupgård, som er væsentligt billigere og hvor der sandsynligvis også vil være nok til alle. Jeg håber Per Rasmussen vil nævne dem som alternativer ved andre samtaler. Erling Christensen".

D. 23.11.2015
”Min kone, Tove Solvejg Jensens begravelse den 6. november 2015 på Viborg kirkegård".

Mine børn og jeg er meget tilfreds med bedemand Per Rasmussens indsats for os såvel i den indledende fase med orientering om begravelsens forløb og valg af bedemandens opgaver, som Per Rasmussens indsats ved de valgte opgaver i forbindelse med begravelsen.
Vi finder at bedemand Per Rasmussen har udført arbejdet med værdighed og respekt af høj kvalitet.

Vi vil gerne anbefale bedemand Per Rasmussen til andre

Med venlig hilsen
Poul Erik Jensen, Viborg"

D. 03.11.2015
”Meget etisk og empatisk.” Dorthe

D. 02.11.2015
”Også denne gang har vi oplevet, at blive mødt og hjulpet gennem den svære tid, som man står i ved et dødsfald, på absolut tryg kompetent og sikker måde. I tager ansvaret, og man kan slappe af, for i har styr på det.”

D. 02.11.2015
”Jeg oplevede stor empati, medfølelse og ”respekt” og var meget glad for at jeg havde valgt jer. Jeg fik en kvalificeret og dygtig – og stadig empatisk – orientering om det hele og det betød meget – jeg vil til enhver tid anbefale jer. Det kan ikke gøres bedre!” – Susanne.

D. 28.10.2015
”Da min mand har kendt firmaet i mange år, var hans sidste ønske at det skulle være Per Rasmussen der tog vare på hans bisættelse, og det er familien og jeg rigtig godt tilfreds med. Tak for hjælp og støtte”. Else

D. 28.10.2015
”Jeg føler mig meget tilfreds med det der er foregået omkring hele begravelsen.” Hilsen Betty

D. 22.10.2015
"Vi var meget tilfredse med jeres bedemand, der var her ifm. min mors død. Hun var helt suveræn til at få inddraget vores 2 børn på 4 og 6 år i hele processen nu hvor det hele foregik i vores hjem, lige fra at lukke kisten til at dekorere min mors urne."

D. 22.10.2015
"Bisættelsen blev en smuk dag for mig og mine børn - svigerbørn og børnebørn. Tak for det! Under hele forløbet har jeg oplevet en ro og fuld tillid til jer." Mvh. Grete

D. 21.10.2015
"Professionel - Kompetent.”

D. 21.10.2015
"Per Rasmussen har været særdeles kompetent i alle forhold i forbindelse med mors død og begravelse." - Jens Jørgen

D. 21.10.2015
"Jeg synes den modtagelse vi fik på jeres kontor var meget venlig og værdig når man står i en svær situation, alt var perfekt." - Carsten

D. 21.10.2015
"Et godt møde med rigtig god vejledning og diverse oplysninger. Mine bedste anbefalinger." - Rita

D. 21.10.2015
"Vi fik fin hjælp især fordi vi alle (familien) kommer fra København."

D. 01.10.2015
"Vi synes, at arbejdet i hjemmet blev gjort med respekt for både den døde og for os pårørende. Afskeden fra hjemmet, smuk og enkel, som vi havde ønsket." - Bodil

D. 30.08.2015
"Jeg er meget glad for den fine bisættelse og de specielle hensyn der blev taget til Sinnes bosted. Og Præstens specielle måde at gøre ceremonien forståelig for Sinnes medbeboere og kollegaer fra Gimle. Stor tak til alle."

D. 05.08.2015
"Stor hjælp i en svær situation."