Resultat af
Kundetilfredsheds
måling 2016

1. Tilfredshed med arbejdet: Gennemsnitskarakter: 4,9

2. Tilfredshed med information & vejledning om priser: Gennemsnitskarakter: 4,9

3. Vil du/I anbefale bedemanden til andre?
Ja: 100% - Nej: Ingen

Det er udfra skalaen 1-5 hvor 5 er det bedste.

Læs vores udtalelser her.

  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg-2.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg-3.jpg
  • Bedemand_Per_Rasmussen_Koldingvej_195_8800_Viborg_indkorsel_om_os1.jpg
  • Bedemand_Per_Rasmussen-MC-Begravelser-Viborg.png
  • Bedemand_Per_Rasmussen_Gravsten_gravsted-om-os.jpg
  • Bedemand_Per_Rasmussen-ved-dodsfald-rustvogn.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg.jpg
  • Bedemand-Viborg-Begravelse-Bisaettelse-En-forskel-Per-Rasmussen.jpg
  • om-bedemand-per-rasmussen-viborg-begravelsesforretning-foredrag-om-dod.png

Det handler om nærvær og respekt

Bedemand Per Rasmussen Viborg

Jeg er uddannet bedemand og startede min karriere i 1984. I 1996 overtog jeg den velrenommerede Viborg Begravelsesforretning, og har siden være bosiddende i Viborg. Jeg har løbende holdt mig opdateret med diverse kurser og har opbygget et stort branchekendskab og netværk.

Da jeg i sin tid startede som bedemand, lovede jeg mig selv, at jeg kun vil være bedemand så længe, jeg gør en forskel. Og jeg har det som mål, at jeg som bedemand kan være med til at gøre en forskel i en af livets svære situationer.

Den "røde tråd" i mit arbejde er helt klart at hjælpe de afdødes familier med professionel vejledning og yde assistance i den svære tid. Og det betyder meget for mig, at afskeden med den man holder af, bliver på en værdig og meningsfuld måde.

For som bedemand skal man først og fremmest kunne lide at hjælpe andre - og man skal være der for dem i en svær tid. For mig handler det meget om nærvær og respekt. Det er helt essentielt, at man er nærværende og møder de pårørende i øjenhøjde og med forståelse for deres situation. Det forudsætter også, at man kan engagere sig og forstår at vise respekt og ydmyghed.

Har du spørgsmål, kommentarer eller andet, så er du altid velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Bedemand Per Rasmussen
Telefon 86 62 01 96
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.


Vi har i 2017 fået en grøn smiley af arbejdstilsynet.